imgloader
Default Categories
Search Popup Default
HeaderLinks Popup Default
Mobile X
Mobile X

Αποστολές και Επιστροφές

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ

 

Α)  με Courier της επιλογής σας


Β)  με Πρακτορείο Μεταφορών - Φορτηγά (1-5 εργάσιμες μέρες)

MONO ΓΙΑ ΑΓΟΡΕΣ ΟΓΚΩΔΩΝ / ΒΑΡΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Στην περίπτωση των πρακτορείων μεταφορών δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικαταβολής και τα έξοδα αποστολής καταβάλλονται από εσάς κατά την παραλαβή της παραγγελίας από το πρακτορείο ή στην διεύθυνση που θα υποδείξετε.
Επίσης, δίνεται η δυνατότητα να εκτελεστεί η αποστολή της παραγγελίας με πρακτορείο της επιλογής σας.

Γ) ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΠΡΟΣ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ - "Κατόπιν Συνεννόησης"

Για αποστολές προς Κύπρο γίνεται αποστολή με ΕLTA COURIER ή με πρακτορείο της επιλογή σας με χρέωση δική σας

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας επιλέξτε "Κατόπιν Συνεννόησης" και στα Σχόλια τον τρόπο που επιθυμείτε.

Δ)  Παραλαβή από το Κατάστημα

Μπορείτε να παραλάβετε απευθείας, χωρίς καμία επιπλέον χρέωση, τα ανταλλακτικά από το καταστηματά μας.

Μπιζανίου 1  Μεταμόρφωση Αττικης


Σε περίπτωση που το ανταλλακτικό πρέπει να λυθεί από κάποιο όχημα και είναι απαραίτητος περισσότερος χρόνος θα προηγείται τηλεφωνική ενημέρωση για τον ακριβή χρόνο παράδοσης.

Παραδόσεις πραγματοποιούνται καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας από τις 09:00 έως τις 17:00.

Για τα βαριά ή ογκώδη αντικείμενα η αποστολή γίνεται με πρακτορείο μεταφορών. Σε αυτή την περίπτωση ο τρόπος πληρωμής είναι αποκλειστικά η κατάθεση σε τράπεζα. Τα μεταφορικά είναι σαφώς οικονομικότερα με το πρακτορείο μεταφορών και επιβαρύνουν τον πελάτη κατά την παράδοση. Ειδικότερα, οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν βαριά ή ογκώδη αντικείμενα και παραδίδονται με πρακτορεία Μεταφορώνδεν θα εκτελεστούν για τις ημερομηνίες 24-12 & 31-12.

Όλα τα ανωτέρω δεν μπορούν να ισχύουν – φυσικά – όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας.

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

 Εάν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο προϊόν  ή θέλετε να επιστρέψετε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα, για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες.

ΑΛΛΑΓΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς (γιατί μας βοηθάει να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αξιόπιστα) που συνοδεύει το προϊόν. Επιπλέον, τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση , μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν υποστεί καμία φθορά - αλλοίωση – μιας και τα προϊόντα θα μπουν πάλι στο ράφι προς πώληση – και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Κάθε επιστροφή και αλλαγή τυχόν ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει να γίνει μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς, με την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.

Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.

Σε όλες τις περιπτώσεις η αντικατάσταση ή η επιστροφή πραγματοποιείται μόνο εάν έχετε επικοινωνήσει την ίδια ή την επόμενη ημέρα με την εταιρεία.